«Смак і технологія» це секрет успіху AVO, одного з провідних європейських спеціалістів зі спецій. Пов’язана з цим готовність до інновацій та оновлення змусила AVO оптимізувати внутрішні логістичні процеси за допомогою відповідних технологій.
Було три основні причини, чому автоматично-керовані транспортні системи (AGV-S) на підприємствах виробника спецій AVO використовувалися для транспортування до обладнання для зважування спецій. По-перше, для досягнення ще більшої точності з сумішами прянощів. По-друге, мати можливість повністю відстежувати рецепти, і, по-третє, звільнити персонал сайту від постійного повторення завдань. Крім того, існувала також вимога обробляти невеликі партії з найрізноманітнішими компонентами, уникаючи при цьому будь-якого забруднення.
Лазерно керовані автоматично-керовані транспортні системи AVO, виробника спецій, обслуговували транспортування в зоні зважування спецій протягом кількох років. Їх завдання полягає в тому, щоб з високою точністю позиціонувати збірні контейнери під системами розливу та дозування.
Переваги автоматичних транспортних систем полягають у лазерній навігації, яка забезпечує оптимізацію маршрутів, а також практично усуває пошкодження під час транспортування. З готовністю 98 відсотків вони пропонують високу надійність, мінімальні витрати на персонал і стандартизовані процедури.
Додатковою перевагою є те, що AGV-S можна легко інтегрувати в наявну інфраструктуру, що призводить до відсутності необхідності обробки та часу очікування. Іншим позитивним ефектом є те, що завдяки складській навігації немає потреби розміщувати фізичну розмітку смуг на землі, щоб макет майданчика в зоні AGV-S можна було гнучко змінити в будь-який час, напр. якщо зміна виробничих процесів вимагає цього.
Ми обрали вертикальний комплектувальних замовлень EKS 210 як базовий транспортний засіб для автоматично-керованої транспортної системи на об’єктах AVO. Ключовими факторами для цього рішення є його вантажопідйомність 1000 кілограмів, швидкість руху дев'ять кілометрів на годину, а також його чудова маневреність, яка є незамінною при зважуванні спецій у обмеженому просторі.
Горан Мілошевич, керівник заводів AVO, продовжує розмірковувати: «Раніше ми перевозили сировину переважно вручну. Оскільки ми розглядали процеси автоматизації, транспортна система без водія була правильним вибором». Суттєва відмінність від автоматизації полягає в тому, що замість восьми видів сировини AVO-Werke тепер може автоматично дозувати, зважувати та наповнювати сорок спецій.
З цієї причини Горан Мілошевич у повному захваті від AGV-S і додає: «Я б без вагань знову вибрав цю систему. Я був вражений тим, як швидко й легко наші оператори набули необхідних навичок і як швидко вони ідентифікували себе з машинами. До нас навіть приїжджають клієнти, які зацікавлені в рішенні AGV, щоб переглянути Jungheinrich AGV-S».