0 800 75 1 583 Гаряча лінія сервісного відділу Безкоштовний номер
Форма зворотного зв’язку
Розсилка новин
Stage Service Support Logistiksysteme
Ми робимо все можливе для вас

Обслуговування автоматизованих компонентів

Ми пропонуємо масштабні послуги та рішення підтримки, поки ваше інтралогістичне рішення все ще працює. У всьому світі є понад 6100 досвідчених  сервісних інженерів  Jungheinrich і понад 8500 співробітників відділу післяпродажного обслуговування, які відповідають за ваші запити та проблеми.

Hайвища доступність системи 

Ми працюємо щоб підтримувати ваші автоматизовані системи та складське обладнання в ідеальному стані. Загальною метою завжди є максимальна доступність системи. Щоб досягти цього, ми покладаємося на пакети послуг, які на 100% адаптовані до ваших вимог. 

Інспекція стелажних систем 

Обслуговування автоматизованих систем інтралогістики 

Перевірка безпеки висотних стелажів 

Ремонт несправних висотних стелажів

Запасні частини для складських та експлуатаційних приміщень

Програмна підтримка автоматизованих систем

Обслуговування та підтримка автоматизованих систем і складського обладнання

Професійна підтримка, коли вона вам потрібна

Наші спеціалісти з автоматизованих компонентів зазвичай можуть швидко та легко вирішити проблеми з програмним забезпеченням за допомогою віддаленого доступу. Якщо сталася апаратна помилка, сервісний інженер приїде до вас якомога швидше. Завдяки індивідуально підібраним пакетам послуг і підтримки ви отримуєте максимальну доступність. Висококваліфіковані співробітники гарантують майже повну ліквідацію великих простоїв.

Ви самі вирішуєте, які послуги вам найкраще підходять


Рішення щодо обслуговування та підтримки 

Пакети обслуговування та підтримки Jungheinrich

Професійна підтримка, коли вона вам потрібна

Ми завжди підтримуємо вас практичним послугами і рішеннями підтримки, а також швидкою допомогою наших експертів, чи то телефоном, чи то безпосередньо на вашому об'єкті. Першим контактом завжди є наш персонал служби підтримки автоматизованих систем і складського обладнання. Завдяки багаторічному досвіду наші співробітники служби підтримки можуть швидко та легко вирішувати проблеми, пов’язані з програмним забезпеченням, за допомогою віддаленого доступу.
У разі апаратної несправності сервісний інженер буде направлений до вас якомога швидше. Надаючи індивідуально підібрані пакети послуг і підтримки, Jungheinrich гарантує максимальну доступність ваших автоматизованих систем і складського обладнання.

Переваги для вас

Різні рівні обслуговування, адаптовані до ваших потребДоступність до 24/7 для повного контролю та захисту від збоївПослуги виконуються висококваліфікованим персоналом
Наші пакети обслуговування обладнання 

Наші пакети послуг підтримки програмного забезпечення

Ми будемо раді проконсультувати вас 

Зв'яжіться з нами прямо зараз!