0 800 75 1 583 Гаряча лінія сервісного відділу Безкоштовний номер
Форма зворотного зв’язку
Розсилка новин
Stage Keller&Kalmbach
Збільшення складу та можливостей комплектування

Розширення центрального складу в Keller & Kalmbach

Keller & Kalmbach є одним із провідних постачальників послуг в галузі управління комплектуючими. У 2016 році компанія з приблизно 800 співробітниками отримала річний оборот у 270 мільйонів євро, що майже вдвічі більше, ніж у 2009 році, коли було завершено перший етап будівництва.

Високий ступінь складності планування та монтажу

Зосередженість компанії на управлінні комплектуючими для промислових клієнтів є особливо складним завданням інтралогістики. Кінцева мета полягає в тому, щоб клієнти отримали доставку своїх товарів у потрібний час, у потрібному місці та в потрібній кількості. Для вирішення цього завдання потрібен новий сучасний розподільний центр.

На першому етапі будівництва ми зосередилися на новій і значно раціональнішій стратегії комплектування замовлень. Ми також зосередили увагу на ергономічному дизайні робочих місць комплектування замовлень та ефективності процесів.

Уже з першого етапу будівництва було досягнуто значного успіху, що відіграло важливу роль у подальшому зростанні компанії. Лише через п'ять років виникла необхідність розширити складські площі, знову ж таки без припинення роботи. Для цього ми розширили автоматичний палетний склад, склад дрібних деталей і конвеєрну технологію. Для комплектування замовлень було створено окремий зал з робочими станціями «товари до людини» та роботом-палетувальником. Ми відповідали як генеральний підрядник за планування, конфігурацію проекту та впровадження всієї інтралогістики.


Новий центральний склад з гнучким використанням

Під час першого етапу будівництва ми розділили центральний склад на чотири зони, які завдяки розташуванню було легко розширити. Наша WMS використовується для контролю цих сфер, а також складних процесів комплектування замовлень. Високий ступінь гнучкості досягається відповідною технологією конвеєра за принципом «товар до людини».

На другому етапі будівництва ми розширили високий склад загалом на п’ять проходів, а на початку 2016 року автоматичний склад дрібних деталей було розширено ще на шість проходів. У той же час загальна потужність обробки матеріалів і, отже, обсяг комплектування замовлень подвоїлися. Програмне забезпечення розраховує шаблон шару для робота-палетизатора та повідомляє системі WMS послідовність, у якій контейнери мають витягуватись із комплектування замовлень. Робот-палетувальник забезпечує гнучкий підбір замовлень і може обробляти навіть великі замовлення без попередження та без проблем.

Безперебійний процес

«Поетапне введення в експлуатацію не входило в початковий план. Але це дає нам можливість використовувати складську площу ще до повного введення в експлуатацію. Нас вразила довірча співпраця з Jungheinrich протягом усього періоду. Ми продовжували виконувати графік і навіть увійшло в рамках початково запропонованого бюджету. Ми з радістю здійснимо будь-які майбутні розширення разом із Jungheinrich», — розповідає д-р Інгомар Шуберт, керівник відділу управління ланцюгом поставок компанії Keller & Kalmbach.

Доктор Інгомар Шуберт
Керівник відділу управління ланцюгами поставок

«Поетапного введення в експлуатацію не було в початковому плані. Але це дає можливість використовувати складську площу ще до повного введення в експлуатацію».

Ви також хочете підвищити надійність і продуктивність?

Зв’яжіться з нами, щоб отримати консультацію.

Stage Dividende

Контакти відділу

продажу

Телефон

0 800 75 1 583

Телефакс

044 583 1 583 (84)

Надіслати повідомлення