Keller & Kalmbach є одним із провідних постачальників послуг в галузі управління комплектуючими. У 2016 році компанія з приблизно 800 співробітниками отримала річний оборот у 270 мільйонів євро, що майже вдвічі більше, ніж у 2009 році, коли було завершено перший етап будівництва.
Зосередженість компанії на управлінні комплектуючими для промислових клієнтів є особливо складним завданням інтралогістики. Кінцева мета полягає в тому, щоб клієнти отримали доставку своїх товарів у потрібний час, у потрібному місці та в потрібній кількості. Для вирішення цього завдання потрібен новий сучасний розподільний центр.
На першому етапі будівництва ми зосередилися на новій і значно раціональнішій стратегії комплектування замовлень. Ми також зосередили увагу на ергономічному дизайні робочих місць комплектування замовлень та ефективності процесів.
Уже з першого етапу будівництва було досягнуто значного успіху, що відіграло важливу роль у подальшому зростанні компанії. Лише через п'ять років виникла необхідність розширити складські площі, знову ж таки без припинення роботи. Для цього ми розширили автоматичний палетний склад, склад дрібних деталей і конвеєрну технологію. Для комплектування замовлень було створено окремий зал з робочими станціями «товари до людини» та роботом-палетувальником. Ми відповідали як генеральний підрядник за планування, конфігурацію проекту та впровадження всієї інтралогістики.
Під час першого етапу будівництва ми розділили центральний склад на чотири зони, які завдяки розташуванню було легко розширити. Наша WMS використовується для контролю цих сфер, а також складних процесів комплектування замовлень. Високий ступінь гнучкості досягається відповідною технологією конвеєра за принципом «товар до людини».
На другому етапі будівництва ми розширили високий склад загалом на п’ять проходів, а на початку 2016 року автоматичний склад дрібних деталей було розширено ще на шість проходів. У той же час загальна потужність обробки матеріалів і, отже, обсяг комплектування замовлень подвоїлися. Програмне забезпечення розраховує шаблон шару для робота-палетизатора та повідомляє системі WMS послідовність, у якій контейнери мають витягуватись із комплектування замовлень. Робот-палетувальник забезпечує гнучкий підбір замовлень і може обробляти навіть великі замовлення без попередження та без проблем.
«Поетапне введення в експлуатацію не входило в початковий план. Але це дає нам можливість використовувати складську площу ще до повного введення в експлуатацію. Нас вразила довірча співпраця з Jungheinrich протягом усього періоду. Ми продовжували виконувати графік і навіть увійшло в рамках початково запропонованого бюджету. Ми з радістю здійснимо будь-які майбутні розширення разом із Jungheinrich», — розповідає д-р Інгомар Шуберт, керівник відділу управління ланцюгом поставок компанії Keller & Kalmbach.
Контакти відділу
продажу
Телефон
Телефакс
044 583 1 583 (84)