Keller & Kalmbach є одним із провідних постачальників послуг з управління C-компонентами. У 2016 році компанія, маючи близько 800 співробітників, досягла річного обороту в 270 мільйонів євро, що майже вдвічі перевищувало показник 2009 року, коли було завершено першу фазу будівництва.
Фокус компанії на управлінні C-компонентами для промислових клієнтів є особливо складним завданням в області внутрішньої логістики. Основна мета полягає в тому, щоб клієнти отримували свої товари в потрібний час, у потрібному місці та в потрібній кількості. Для виконання цього завдання було необхідно створити новий, сучасний розподільчий центр.
Під час першої фази будівництва ми зосередилися на новій, значно більш раціональній стратегії комплектування замовлень. Також особливу увагу було приділено ергономічному дизайну робочих місць для комплектування замовлень, а також ефективності процесів.
Уже з першої фази будівництва було досягнуто значного успіху, що відіграло ключову роль у подальшому зростанні компанії. Всього через п’ять років виникла необхідність розширення складських площ, і це знову було зроблено без переривання операційної діяльності. Для цього було збільшено автоматизований палетний склад, склад дрібних деталей та конвеєрні технології. Було зведено окремий зал із робочими місцями за принципом "товар до людини" та палетизаційним роботом для комплектування замовлень. Ми взяли на себе відповідальність за планування, конфігурацію проєкту та реалізацію всієї внутрішньої логістики як генеральний підрядник.
Під час першого етапу будівництва ми розділили центральний склад на чотири зони, які завдяки своєму розташуванню легко піддаються розширенню. Для керування цими зонами, а також складними процесами комплектування замовлень використовується наша система WMS. Високий рівень гнучкості забезпечується відповідною конвеєрною технологією, заснованою на принципі "товар до людини".
На другому етапі будівництва ми розширили висотний склад на п’ять додаткових проходів, а на початку 2016 року автоматизований склад дрібних деталей було доповнено ще шістьма проходами. Одночасно була подвоєна загальна пропускна здатність матеріалопотоку, а також продуктивність комплектування замовлень.
Спеціальне програмне забезпечення розраховує схему укладання шарів для палетизувального робота та передає WMS послідовність, у якій контейнери повинні бути вилучені з комплектування. Палетизувальний робот забезпечує гнучке комплектування замовлень і здатний оперативно обробляти навіть великі замовлення без будь-яких проблем.
«Покрокове введення в експлуатацію спочатку не було передбачене в плані. Але це дозволяє нам використовувати складську площу ще до повного введення в експлуатацію. Нас вразила довірча співпраця з Jungheinrich протягом усього періоду. Ми дотрималися графіку та навіть вклалися в бюджет, який був нижчим за початково запланований. Ми з радістю реалізуємо будь-які майбутні розширення разом із Jungheinrich», – зазначив д-р Інгомар Шуберт, керівник відділу управління ланцюгами постачання в Keller & Kalmbach.
Контакти відділу
продажу
Телефон