Електроніка процвітає: з новим напівавтоматичним складом із вузькими проходами та Jungheinrich WMS Series 2, провідний виробник кабелю PSZ electronic з Верхнього Пфальцу продовжує свій динамічний розвиток.
Приємно, коли компанія працює добре, але зростання також приносить свої проблеми. «Наша логістична інфраструктура вже була на межі розриву. Наш старий, переважно ручний склад місткістю лише 1500 піддонів більше не міг впоратися з річним збільшенням продажів, у деяких випадках, більш ніж на 20 відсотків», – пояснює Андреас Прей. 33-річний хлопець є менеджером з логістики в PSZ electronic GmbH у Фоенштраусі в районі Нойштадт-ан-дер-Вальднааб у Верхньому Пфальці. Компанія виробляє та монтує кабельні та системні рішення для опалювальної та вентиляційної техніки, машинобудування, заводобудування, інструментобудування та спеціального транспорту, а також продукцію для лідерів ринку медичних технологій. У PSZ electronic працює близько 1000 людей по всьому світу, а виробничі потужності розташовані в Німеччині, Чехії, Албанії та Тунісі.
Логістичний центр у Фохенштраусі – це місце, де все об’єднується: це центральний вузол, призначений для контролю за переміщенням усієї сировини та готової продукції. Логістичний центр не тільки контролює потік матеріалів між різними виробничими ділянками, але й доставку цільовим клієнтам. Це досить вимогливе завдання. «Наразі в нашому асортименті є кілька десятків тисяч товарів, які мають бути упаковані в різноманітні варіанти та марковані відповідно до специфікацій замовника», — каже Прей. Для цього компанія використовує QR-коди. Ці двовимірні коди з матрицею чорних і білих квадратів мають великі переваги з точки зору щільності інформації перед простішими штрих-кодами, такими як коди EAN або NVE, які зазвичай використовуються в логістиці.
У пошуках нового, ефективнішого логістичного рішення Прей звернувся за порадою до експерта: «Оскільки Jungheinrich є одним із наших клієнтів, ми швидко зв’язалися з нашими колегами, щоб обговорити, який метод розширення сховища та перетворення системи найкраще відповідатиме нашим вимогам» , нагадує Прей.
«Питання, яке ми поставили, полягало в тому: як можна краще використовувати існуючий простір для досягнення максимальної ємності? І не забуваючи: як ми можемо гарантувати, що зможемо гнучко реагувати на виклики майбутнього?» коментує Прей.
Результатом подальших інтенсивних консультацій та процесу планування проекту з фахівцями з логістики Jungheinrich з Баварії стала повна реконструкція складу. Звичайний широкопрохідний склад мав бути замінений напівавтоматичним вузькопрохідним складом місткістю понад 5000 піддонів. Для підвищення ефективності комплектування замовлень, безпеки та ергономіки система була розроблена для поперечного укладання з глибиною стелажів 800 міліметрів. До стелажів під’їжджають два високих стелажних штабелера EKX 410. Штабелери оснащені провідниками, терміналами, сканерами та складською навігацією, і персонал складу PSZ може керувати ними інтуїтивно та надзвичайно надійно. Наприклад, достатньо лише натиснути кнопку, щоб навігаційна система складу привела вузькопрохідний навантажувачвантаж до місця призначення. У системі управління складом Jungheinrich WMS Series 2 вся інформація збирається разом. Навіть цей базовий варіант WMS здатний синхронізувати весь матеріально-інформаційний потік. Це дозволяє оптимально управляти та контролювати склад. І останнє, але не менш важливе, програмне забезпечення можна гнучко адаптувати до змін на складі завдяки великій кількості різних модулів і, отже, воно готове до майбутнього.
«Ця система, — каже Прей, — виводить нашу логістичну інфраструктуру на абсолютно новий рівень. З новим складом ми тепер можемо оптимально відображати та підтримувати процеси зберігання та пошуку для всіх наших різноманітних товарів. Це може включати переміщення стандартних європіддонів, сітчастих ящиків або картонних коробок і контейнерів для комплектування замовлень у логістиці дрібних частин», — пояснює Прей, посилаючись на величезну різноманітність продуктів і, як наслідок, різноманітні вимоги щодо упаковки та розмірів упаковки. Наприклад, джгут з ПСЗ може мати довжину вісім метрів або всього кілька сантиметрів.
Переїзд зі старого складу на новий відбувся під Новий рік 2016/2017. «Ми навмисно хотіли зробити чистий перерив і завершити переїзд зі старого складу на новий за один день», — каже менеджер з логістики PSZ. «Це була фантастична командна робота». Протягом чотирьох тижнів у грудні всі учасники — співробітники PSZ та їхні колеги з Jungheinrich — об’єдналися. Для Пана Прей було вкрай важливо залучити до проекту з самого початку співробітників, яким згодом доведеться самостійно керувати системою. «Система проста для розуміння, і ви можете швидко ознайомитися з різними функціями», — каже Прей.
«Нашим співробітникам одразу сподобався наш новий склад із вузькими проходами та WMS Series 2. З точки зору співробітників, новий напівавтоматичний склад не тільки спрощує їхні робочі процеси, він робить процеси набагато прозорішими, щоб вони могли краще розуміти свою роль в організації в цілому. Це, у свою чергу, допомагає їм ідентифікувати себе зі своєю роботою».
Логісту особливо приємно, що з будівництвом нового складу значно покращилася якість роботи кожного окремого працівника. Прей пояснює, як ситуація покращилася: «Якщо працівники старого складу витрачали величезну кількість часу на пошук певного продукту, тепер вони знають — завдяки функції керування запасами в режимі реального часу — яку кількість потрібного товару можна знайти. у якому місці в будь-який момент часу. Рішення для радіопередачі даних у поєднанні з системою управління складом Jungheinrich WMS Series 2 створює ідеальне середовище. Вперше обробка замовлень без паперу. Результатом є розширений огляд, підвищена прозорість і наскрізний процес замовлення. Працювати набагато ефективніше і простіше, а рівень помилок знижується до мінімуму».
«Напівавтоматичний склад і WMS роблять нас ще більш узгодженими з нашими виробничими підприємствами в усьому світі, але також і з нашими клієнтами та їхніми потребами», — підкреслює Прей. «Завдяки оцифровці та нашій комплексній інтелектуальній концепції внутрішньої логістики ми тепер здатні здійснювати набагато складніші логістичні процеси, ніж будь-коли». Це великий успіх. «Кожен, хто відвідує нас тут, у Фоенштраусі, хоче побачити нове приміщення. Ми любимо їх показувати — склад виглядає фантастично і справді вражає відвідувачів».
Менеджер з логістики Андреас Прей із ентузіазмом відгукується про співпрацю з командою експертів Jungheinrich: «З самого початку все було ідеально: від фази планування та фази реалізації до дати «запуску в експлуатацію» та фази підготовки під наглядом експертів Jungheinrich». Така інтенсивна співпраця рідко зустрічається в цій галузі, і її не слід сприймати як належне. Особистим визначним моментом для пана Прея став день переходу 2 січня 2017 року: «Все вийшло так, як ми планували — плавний перехід, який виводить інтралогістику на абсолютно новий рівень. Тепер ми готові до майбутнього. Справи не можуть бути кращими. Що б не принесло майбутнє з точки зору подальшого зростання та нових вимог клієнтів, ми готові до цього».
Контакти відділу
продажу
Телефон
Телефакс
044 583 1 583 (84)