Jungheinrich встановлює стандарти в інтралогістиці вже понад 70 років. Підприємницький дух, інноваційні технології, сталість – ось що відрізняє нас від інших.
Jungheinrich має водночас компетенції виробника, досвід та знання постачальника комплексних рішень. Від планування та реалізації до сервісу та підтримки від працівників нашого сервісного відділу: ми зробимо все!
Ми працюємо для вас — удень і вночі!
Якщо станеться неполадка, що заважатиме роботі, ми одразу вирушаємо в дорогу. Ми стаємо вашою надійною опорою і в такий спосіб забезпечуємо потрібний рівень доступності обладнання. Наші експерти з програмного забезпечення в центральному відділі підтримки мають багаторічний досвід і можуть допомогти вам вирішити проблему за допомогою засобів віддаленого доступу. Якщо це неможливо, один з наших кваліфікованих сервісних інженерів за найближчої нагоди виїжджає на ваш об’єкт. Це можливо завдяки нашій щільній мережі сервісних центрів по всьому світі. Звичайно, в усіх країнах діють єдині для нашої компанії, високі стандарти якості. Так ви можете бути впевнені, що час простою обладнання у вашій логістичній системі буде зведений до абсолютного мінімуму.
Огляд нашого асортименту
Індивідуальні сервіс і підтримка
Тісна співпраця між гарячою лінією центрального відділу підтримки з питань програмного забезпечення та систем керування і фахівцями сервісного центру на об’єкті гарантує вам високий рівень доступності обладнання і безперебійну роботу вашої логістичної системи. Ви зосереджуєтеся на своєму бізнесі, а ми дбаємо про ваше обладнання.
Завжди в безпеці — з нашим сервісом для автоматичних систем.
Ми завжди і всюди вживаємо оперативних заходів, щоб ваше обладнання і машини були в стані, який потрібен для безперебійної роботи логістичної системи.
Наш сервіс охоплює наступні послуги:
Огляд
Наші техніки за допомогою контрольних приладів перевіряють справність механізмів і компонентів, зокрема тих, від яких залежить безпека. Під час огляду наші фахівці одразу виконують такі прості роботи, як змащування чи підтягування болтів. У разі потреби вони також складуть для вас список компонентів, що потребують профілактичного ремонту.
Технічне обслуговування
Здійснюючи регулярне технічне обслуговування, ми збільшуємо строк служби, коефіцієнт доступності й рівень безпеки вашої логістичної системи. Зношені чи дефектні вузли й компоненти своєчасно виявляються та заміняються. За рахунок цього ми уникаємо простоїв, що призводять до втрати прибутку, і підтримуємо продуктивність вашої системи. Разом з вами ми узгодимо строки проведення робіт з технічного обслуговування, щоб мінімізувати їх вплив на роботу вашого підприємства. Ми можемо організувати виконання цих робіт також у неробочий час, наприклад уночі.
Перевірка безпеки
Щоб зменшити ризик простоїв, забезпечте регулярний огляд механізмів, компонентів і вузлів логістичної системи. Техніки Jungheinrich регулярно проводять перевірки на предмет безпеки з сертифікацією і в такий спосіб допомагають вам дотримуватися всіх вимог законодавства. Наші працівники нададуть вам документи, що підтверджують результати перевірки, та детально обговорять їх з вами.
Ремонт
Під час ремонту здійснюється заміна дефектних вузлів, що обмежують функціонування логістичної системи. Сучасні засоби діагностики дозволяють швидко локалізувати дефект. Усі ремонтні роботи виконуються професійними сервісними інженерами Jungheinrich, які добре знаються на вашому обладнанні та в разі потреби можуть виїхати на ваше підприємство в короткі строки. Такий підхід гарантує оперативне відновлення рівня доступності обладнання.
Керування матеріалами
Щоб уникнути тривалих простоїв, Jungheinrich стежить, щоб запас необхідних запчастин завжди був на вашому підприємстві. Щоб ці компоненти в разі потреби були повністю придатні до використання, наші техніки регулярно проводять технічне обслуговування. До числа наших послуг також входять ремонт і переробка високоякісних запчастин. Уніфіковані деталі, яких немає на вашому підприємстві, можна замовити з одного з наших складів запчастин з доставкою в межах Європи за 24 години.
Навчання
Jungheinrich проводить різноманітні навчальні курси. Наприклад, ми можемо навчити ваш персонал працювати з логістичною системою, а також провести необхідні інструктажі для ваших фахівців з технічного обслуговування. У такий спосіб ви можете запобігти ремонтам, пов’язаним з великими витратами, та збільшити строк служби своєї логістичної системи.
Супровід
Доручіть нам технічне обслуговування і ремонт своєї логістичної системи та іншого обладнання! З командою кваліфікованих техніків Jungheinrich, що виїжджає на об’єкт, наші клієнти можуть почуватися впевнено 24/7.
Усі ці послуги адаптуються до вимог клієнта.
Ми охоче вас проконсультуємо. Домовтеся про зустріч просто зараз!
Завжди до ваших послуг — наша цілодобова служба підтримки.
У разі неполадок чи загальних питань щодо логістичної системи звертайтеся в першу чергу до працівників нашої служби підтримки. Тут працюють лише фахівці з багаторічним досвідом, які, зазвичай, можуть вирішити більшість ваших проблем за допомогою засобів дистанційного доступу. Якщо це неможливо, вони одразу зв’язуються з сервісними інженерами на місці, бо в нас сервіс і підтримка працюють пліч-о-пліч. На важливі запити до служби підтримки ми реагуємо, зазвичай, за лічені хвилини, максимум протягом однієї години. Так ми мінімізуємо для вас ризик простою і забезпечуємо максимальну ефективність вашої системи 365 днів на рік.
Наша служба підтримки працює за наступними напрямками:
СКС і техніка для керування
У рамках підтримки ми дбаємо не лише про вашу СКС, а й про техніку для керування автоматичним складом та автоматизованими навантажувачами. Ви отримуєте можливість в узгоджений час звертатися до фахівця служби підтримки, що знається на вашому обладнанні й готовий допомагати вам словом і ділом: відповідати на електронні листи, консультувати вас по телефону та проводити діагностику за допомогою засобів віддаленого доступу (VPN). Щоб ваше програмне забезпечення завжди було актуальним, ви будете регулярно отримувати оновлення для СКС.
Самохідні системи транспортування
Наші самохідні системи транспортування основані на перевірених навантажувачах, які проходять модульну автоматизацію відповідно до ваших вимог. У разі неполадки наші спеціалісти з програмного забезпечення можуть підключитися до вашої системи за допомогою засобів віддаленого доступу, щоб мінімізувати час простою.
Радіозв’язок і IT-інструменти
Наша служба підтримки допоможе вам забезпечити максимальну доступність та оптимальну роботу ваших пристроїв з підтримкою радіозв’язку: сканерів, принтерів та терміналів. Пристрої з підтримкою радіозв’язку можна надіслати нам або доручити їх ремонт сервісним інженерам безпосередньо на вашому підприємстві.
Глобальна мережа Jungheinrich — завжди і всюди поруч з вами.
День за днем понад 4800 досвідчених сервісних інженерів Jungheinrich і понад 6300 працівників, що займаються обслуговуванням після продажу по всьому світі, дбають, щоб ваша логістика працювала надійно та без перебоїв. У цьому нам допомагають наша компетенція як компанії-виробника, найсучасніші засоби діагностики й доступність запчастин.
Ми охоче вас проконсультуємо. Домовтеся про зустріч просто зараз!