Компанія Jungheinrich вживає заходи по мінімізації потенційного впливу коронавируса на робочі процеси. Ці кроки націлені на захист наших співробітників, клієнтів і ділових партнерів. Тут Ви знайдете відповіді на найважливіші запитання.
Наше першочергове завдання: мінімізувати вплив ситуації, що склалася на наших клієнтів. З цієї причини наша робоча група, що відповідає за контроль ланцюгів поставок, кожен день відстежує розвиток подій, щоб мати можливість відреагувати на них якомога швидше.
Зараз всі заводи Jungheinrich працюють в штатному режимі. На сьогоднішній день здійснено ряд заходів, щоб забезпечити безперебійне виробництво техніки і комплектуючих.
Однак багато країн вводять все більш суворі обмеження, які призводять до численних черг транспорту на зовнішніх кордонах. Тому існує ризик виникнення затримок постачання наших заводів і поставок готової продукції. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб мінімізувати ці наслідки, і намагаємося приймати рішення ефективно і своєчасно.
З клієнтами, яких торкнеться ця ситуація, ми зв'яжемося безпосередньо. Якщо у Вас є питання, що стосуються поставок для Вашої компанії, зв'яжіться з Вашим персональним менеджером Jungheinrich.
Компанія Jungheinrich впроваджує численні заходи для забезпечення безпеки комерційної діяльності шляхом захисту своїх співробітників і ділових партнерів від поширення вірусної інфекції. У короткі терміни ми заснували створення центрального кризового комітету, а також його місцевих представництв на заводах і в регіональних офісах по всьому світу. Цей захід сприяє оперативної комунікації і негайному виконанню вказівок центрального офісу в усіх представництвах концерну в світі.
Заходи гігієни (відповідно до приписів ВООЗ) були впроваджені по всьому світу, а ми надаємо всебічну, постійно оновлювану інформацію про ефективні заходи боротьби з поширенням вірусної інфекції. А саме, суворі правила гігієни і поведінки, заборона на міжнародні поїздки і значне зниження кількості зборів та конференцій. Наші співробітники уникають особистих зустрічей на робочих місцях, наскільки це можливо. Ми розраховуємо на Ваше розуміння необхідності введення таких безпрецедентних заходів.
Післяпродажне обслуговування - це завжди питання довіри. Ми хочемо зберегти вашу довіру навіть у ці непрості часи.
У зв'язку з поточними змінами, компанія Jungheinrich приділяє ще більше уваги післяпродажному обслуговування ніж будь-коли, щоб його організація і проведення відповідали ситуації, що склалася.
При цьому ми дотримуємося рекомендації державних установ по мінімізації соціальних взаємодій, тим самим вносячи свій внесок у відповідальне ведення бізнесу в поточній ситуації. Наша головна сфера контактів - взаємодія з нашими клієнтами. Це найбільш важлива область нашої діяльності.
Тому в ситуації, що склалася ми просимо з розумінням поставитися до того, що наші торгові представники зв'яжуться з Вами для обговорення перенесення майбутніх зустрічей і нетермінових сервісних візитів.
Зрозуміло, ми як і раніше готові оперативно Вам допомогти у випадках надзвичайних ситуацій та проблем, які мають велике значення для Вашої діяльності. У таких невідкладних випадках наші сервісні інженери як і раніше будуть виконувати свої обов'язки, особливо, якщо мова йде про підтримку роботи таких найважливіших ланцюжків поставок як, наприклад, супермаркети, аптеки, медицина. Ми вважаємо, що захист співробітників наших клієнтів так само важлива для них, як і для компанії Jungheinrich, і, отже, наші клієнти також вживають заходів щодо захисту власних співробітників.
Компанія Jungheinrich готова до різних варіантів розвитку подій і ввела чітку систему оповіщення, щоб завжди мати можливість оперативно реагувати на будь-які зміни поточної ситуації.