Бути піонером – це у Юнгхайнріха в крові. Протягом майже 70 років компанія розробляє та виробляє новаторські рішення для інтралогістики. Тепер компанія з Гамбургу відкриває нові шляхи маркетингу.
«Як традиційний бренд, ми маємо постійно переосмислювати себе та впроваджувати інновації. Це стосується не лише наших продуктів, а й комунікації бренду. Ось чому ми вперше покладаємося на суто цифрову кампанію, яку ми розгортаємо одночасно на п’яти континентах», – пояснює Лінда Даффі, віце-президент із маркетингу Jungheinrich.
Новаторський дух та автентична індивідуальність бренду
Цифрова кампанія із заявою: «Ми піонери інтралогістики» має на меті підвищити впізнаваність бренду Jungheinrich, особливо серед груп клієнтів, які розуміються на цифрових технологіях, і водночас представляють Jungheinrich як інноваційного та привабливого роботодавця, який просуває теми майбутнього - автоматизацію, електромобільність та стійкість. «Ця кампанія показує, хто ми є, а також кого ми шукаємо: людей, які хочуть змінити ситуацію та допомогти сформувати майбутнє інтралогістики», — говорить пані Даффі. Нас підтримує амбасадор бренду Jungheinrich Ніко Росберг. Підприємець у галузі сталого розвитку та чемпіон світу Формули-1 2016 року і співзасновник Greentech Festival - глобальної платформи для технологій майбутнього. «Ніко захоплюється інноваційними та далекоглядними темами. Так само, як і ми. Разом ми хочемо використовувати наш новаторський дух і ще сильніше поширювати наші ідеї для екологічно безпечного складу майбутнього. Jungheinrich — це бренд внутрішньої логістики майбутнього». Jungheinrich також свідомо покладається на власну робочу силу для цього: «Колеги в усьому світі є важливими мультиплікаторами, які щодня взаємодіють із клієнтами та потенційними новими талантами та втілюють обіцянки нашого бренду в життя», — каже пані Даффі.
Зосередження бренду над темами майбутнього
Кампанія послідовно зосереджується на таких темах, як стійкість, ефективні та екологічно безпечні технології приводу, а також інтелектуальна мережа та автоматизація складських процесів. Піонерська роль Jungheinrich у індустрії внутрішньої логістики в літій-іонних технологіях, її всеосяжний досвід у сфері електромобільності та інтегрованих енергетичних систем, а також її рішення штучного інтелекту для управління складськими приміщеннями та автопарком – усе це підкреслює інноваційність компанії та ноу-хау в галузі сталого розвитку.
«Стійкий розвиток глибоко закріплений у корпоративній культурі Jungheinrich», — підкреслює пані Даффі. «Відповідальне використання наших ресурсів — справа, близька до наших сердець. Ми хочемо дати імпульс, залишити добре проторені шляхи та наважитися спробувати щось нове. Саме цей дух передає кампанія «Піонери інтралогістики».