Jungheinrich автоматизує процес постачання матеріалів для виробництва двигунів Audi в Дьйорі, Угорщина. Для цього використовується шість тягачів без водія EZS 350a.
Jungheinrich автоматизує процес постачання матеріалів для виробництва двигунів Audi в Дьйорі, Угорщина. Для цього використовується шість тягачів без водія EZS 350a. По своєму маршруту протяжністю 1000 метрів автоматизовані поїзди-буксири обслуговуватимуть 57 зупинок, що забезпечить особливо ефективне та надійне транспортування.
Audi Hungaria розробляє та виробляє високотехнологічні двигуни для Audi AG та інших автомобільних марок VW Group у Дьйорі, Угорщина. З моменту заснування в 1993 році на заводі було випущено понад 39 мільйонів двигунів. Тепер за допомогою спеціаліста з внутрішньої логістики - Jungheinrich виробник автомобільних двигунів автоматизував процеси подачі матеріалів на складальну лінію, раніше всі ці операції виконувалися вручну.
Рішення з автоматизації Jungheinrich спирається на використання шести автоматизованих транспортних засобів на основі перевіреного електричного тягача Jungheinrich EZS 350. Буксирні тягачі, оснащені сучасними навігаційними технологіями та компонентами безпеки, використовуються для надійної та безпечної автоматизації рутинних перевезень у виробництві двигунів. По маршруту протяжністю 1000 метрів буксирні здійснюють загалом 57 зупинок у різних районах виробничого цеху-50 з них уздовж конвеєра. Автоматизовані буксирні поїзди будуть використовуватися у змішаному режимі з звичаними навантажувачами що керуються операторами у три зміни, сім днів на тиждень.
З кожною поїздкою EZS 350a може перевозити до 5000 кг різних деталей для складання чотирициліндрових бензинових двигунів. Для цього використовуються різні варіанти причепів. Вони завантажуються вручну з повним навантаженням на трьох станціях. Після цього буксирні поїзди проїжджають незалежно від зони збирання та розвантажуються на різних зупинках. На зворотному шляху вони транспортують порожні місця з виробництва назад у зону логістики.
"Audi Hungaria є найбільшим у світі заводом з виробництва двигунів і центральним постачальником приводів для багатьох марок концерну Volkswagen. Ось чому ми завжди зобов'язані використовувати новітні технології і постійно працюємо над підвищенням ефективності та оптимізацією процесів. Ми просуваємо як «розумне» виробництво, так і «розумну» логістику. У цьому контексті автоматизація наших логістичних процесів є важливим кроком, який сприяє підвищенню нашої конкурентоспроможності за рахунок більшої ефективності », - каже Роберт Буттенгаузер, член правління компанії Audi Угорщина.
"Введення в експлуатацію рішення для автоматизації відбулося під час поточних виробничих операцій. Це робить проект складним", - пояснює Джон Еркенбрехер, який як керівник проекту відповідає за технічні процеси з боку Jungheinrich Logistiksysteme GmbH. "В основному, інтеграція реалізована як автономна система зі спеціальним додатком для буксирних потягів та графічним інтерфейсом користувача для управління розкладом. Замовлення на водіння призначаються за допомогою логістичного інтерфейсу Jungheinrich, який записує штрих-коди причепів евакуатора шляхом інтеграції ручної роботи. -утримувані сканери ". Система інтегрована в ландшафт системи Audi через інтерфейс Audi Traffic Control Interface, який використовується для управління зовнішніми периферійними пристроями, такими як світлофори та протипожежні ворота.
Під час розробки компанія Jungheinrich створила систему таким чином, щоб EZS 350a можна було легко інтегрувати в існуючий ІТ та мережевий ландшафт кожного замовника. Наприклад, існуючу структуру WLAN можна використовувати для зв'язку з навантажувачами . Якщо буде використовуватися наявна хост -система, така як WMS Jungheinrich або інша система WMS/ERP, автоматизований транспортний засіб може підключитися до цієї системи через логістичний інтерфейс Jungheinrich.
Як правило, для навігації EZS 350a не потрібні основи. Тягач орієнтується за допомогою лазерної навігації. Для цього відбивачі прикріплюються до відповідних об’єктів уздовж маршруту, таких як стелажі, колони та стіни, або природні орієнтири. Це дає можливість позиціонувати автомобілі на заздалегідь визначених станціях з міліметровою точністю.
EZS 350a приводиться в рух від тягового двигуна 24 В за технологією трифазного струму. Двигун повністю не потребує обслуговування і особливо енергоефективний. EZS 350a доступний із сучасною літій-іонною технологією, яка гарантує швидкий час зарядки, свободу від обслуговування та тривалий термін служби.