0 800 75 1 583 Гаряча лінія сервісного відділу Безкоштовний номер
Форма зворотного зв’язку
Розсилка новин
SOTO_Aussand
22.02.2024

MAN автоматизує виробничу логістику за допомогою Magazino

Компанія Magazino, яка належить Jungheinrich виграла тендер на реалізацію проєкту, з автоматизації логістики за допомогою роботів SOTO, для заводу MAN у Нюрберзі.

Мобільний робот SOTO автоматизує подачу матеріалів між складом і конвеєром, повністю автономно транспортуючи невеликі носії вантажу (SLC). Після однорічного пілотного проекту весь процес постачання малих носіїв вантажу для складання двигуна та майбутнього виробництва акумуляторів буде автоматизовано за допомогою дванадцяти роботів SOTO, починаючи з осені цього року.

Magazino та MAN тісно співпрацюють у сфері автоматизації логістики з 2019 року, і вже на етапі розробки роботів SOTO об'єднали свої конкретні експертизи. Функціональність роботів була ретельно перевірена та оптимізована в режимі реального часу під час однорічної пілотної фази. На основі цього позитивного випробування завод MAN у Нюрнберзі вирішив розгорнути парк із дванадцяти роботів SOTO для повної автоматизації логістики дрібних деталей.

Саймон Беккер, керівник проекту в MAN, говорить: «Впровадження SOTO знаменує собою наступний крок у майбутнє логістики в останній розробці нашого заводу в Нюрнберзі. Завдяки SOTO процес постачання невеликих носіїв вантажу тепер також повністю автоматизований. Таким чином, ці роботи також є взірцевими для постійної цифровізації та автоматизації логістики наших заводів, що сприяє нашій всеохоплюючій стратегії. Вражає бачити, наскільки ефективно та злагоджено можуть працювати разом люди та роботи. Рішення представити роботів SOTO є результатом багаторічної довірчої співпраці з Magazino, яка відображає нашу відданість технологічній відмінності та постійному вдосконаленню».

Маркус Рудер, керівник проєкту Magazino для спільного проєкту з MAN, описує цільовий процес так: «Роботи SOTO самостійно забирають невеликі носії вантажу на автоматизованому міні-складі, і кожен робот доставляє до 18 контейнерів за один раз на окремі складальні лінії. Вони працюють у тому ж середовищі, що й люди та інші мобільні роботи. На складальній лінії роботи SOTO розміщують контейнери, які наразі важать 12 кг, безпосередньо на полиці. Працівник може отримати зручний доступ до окремих частин для складання на протилежній стороні стелажа. Робот SOTO також самостійно забирає порожню тару та доставляє її до центрального пункту збору».

Завод у Нюрнберзі використовує стандартні формати контейнерів за стандартом VDA, Німецької асоціації автомобільної промисловості. Адаптивний захват робота автоматично підлаштовується під відповідний розмір контейнера та, як і люди, також гнучко переміщується на різні висоти стелажних полиць. Для ідентифікації робот використовує машинозчитувані коди на полицях і етикетки на контейнерах. Він отримує транспортні замовлення безпосередньо від системи управління складом.

Хоча складальні лінії в обробній промисловості сьогодні високоавтоматизовані, поповнення на переважній більшості складів все ще відбувається вручну. Попередні рішення, такі як буксирні потяги або прості автоматизовані керовані транспортні засоби (AGV), не повністю автоматизують процес, оскільки для завантаження та розвантаження потрібна ручна праця. На заводі MAN в Нюрнберзі невеликі носії вантажу вже автоматично знімаються з палет після доставки та зберігаються на автоматизованому складі мінівантажів. Завдяки SOTO компанія MAN тепер автоматизує «останню милю» в процесі постачання невеликих носіїв вантажу з метою, щоб першою дією людини в цьому процесі було переміщення порожніх носіїв вантажу із повного лотка до порожнього лотка в стелаж монтажниками, звідки робот знову збирає невеликі вантажопідйомники.

Робот SOTO поєднує ці елементарні етапи логістичного процесу в одному, повністю автономному рішенні: збирання невеликих носіїв вантажу різного розміру зі складу, автономне транспортування кількох носіїв вантажу від джерела до приймача та доставляє до потокових стелажів, зо знаходяться поблизу лінії на різних висотах. Його можливості включають збір порожніх контейнерів і обертання невеликих вантажів. У існуючому середовищі робот безпечно працює в тій самій зоні, що й люди. Ці можливості чітко відрізняють робота SOTO від ринкового середовища та вперше забезпечують справжню наскрізну автоматизацію постачання матеріалів за допомогою невеликих носіїв вантажу.