Arla Foods є одним із найбільших молочних кооперативів у світі з широким асортиментом продукції, включаючи молоко, сир, йогурт, масло та маргарин. Логістичні процеси на датському складі в Гольстебро були оптимізовані для максимально ефективного використання простору.
На складі Arla Foods у Гольстебро, що займає приблизно 10 000 квадратних метрів і розташований за 300 кілометрів на північний захід від Копенгагена, зберігається виключно молочний білковий порошок. Виробництво здійснюється на молочному заводі Arla за кілька кілометрів від складу.
«Ми постачаємо молочний білковий порошок майже по всьому світу», — з гордістю розповідає Єнс Корбо, керівник складу Arla в Гольстебро, — «за винятком Австралії, Нової Зеландії та Африки».
До середини 2012 року молочний білковий порошок, упакований у мішки різних розмірів, зберігався або у блочному складі, або в простих в’їзних стелажах. Великі мішки вагою 500 кілограмів займали приблизно 35 відсотків усього складу, тому виникла потреба в більш ефективних процесах.
Запропонованим рішенням спеціально для зберігання п’яти сотневих мішків була компактна система зберігання з відповідним шатлом. Потенціал традиційного компактного складу, тобто економія простору за рахунок відмови від проходів, розширюється за рахунок використання човникових систем. Останнє забезпечує вищий ступінь наповнення, більшу пропускну здатність і краще використання простору.
Система розроблена таким чином, що кожен канал може прийняти рівно 13 піддонів. Два канали один над одним точно відповідають одному завантаженню вантажівки. Основу системи складають базовий навантажувач (EFG 218) і шатл (Under Pallet Carrier, UPC). Молочний кооператив обрав саме UPC, оскільки цей тип рішення є особливо ефективним при повторному завантаженні та відправленні в одному й тому ж палетному каналі.
Шатл UPC розміщується на вилах базового навантажувача та використовується в палетному каналі під час зберігання. Він автономно переміщується під палетою та бере на себе транспортування вантажу без фізичного з'єднання з базовим навантажувачем. У цьому випадку шатл самостійно керує всіма рухами вперед-назад і підйомами, використовуючи сенсори для запобігання зіткненням. Тим часом оператор може взяти наступну палету для зберігання, розмістити її на початку каналу та ініціювати наступний цикл завантаження.
Вилкові навантажувачі є частиною нашого комплексного рішення. Кілька електричних палетних візків ERE 225 здійснюють штабелювання та розвантаження вантажівки, а також транспортування товарів у компактну систему зберігання. Завдяки фіксованій платформі вони можуть розвивати швидкість понад дванадцять кілометрів на годину. Це означає, що товари можна транспортувати надзвичайно ефективно.
Електричний вилковий навантажувач EFG 218 виступає в якості базового носія для UPC і транспортує товари з компактної складської системи до товарів назовні. Ергономічна робоча станція забезпечує спокійну роботу без втоми. Пан Корбо підкреслює обґрунтованість і цінність цієї обіцянки: «Коли наші водії почуваються не тільки безпечно, але й комфортно в навантажувачах, це підвищує ефективність усіх наших процесів!»
«Робота тут стала набагато ефективнішою після використання UPC від Jungheinrich!» підтверджує співробітниця складу пані Ело Крістенсен. Пан Корбо додає: «Так, тут роботи виконуються швидко та якісно. Крім того, вся система надає нам велику гнучкість! Загалом, те, що компанія Jungheinrich зуміла зробити для нас тут, є чудовим рішенням!»
Контакти відділу
продажу
Телефон