Як генеральний підрядник комплексних логістичних рішень, ми спланували та побудували власний центр запасних частин: зі складськими площами 20 000 квадратних метрів для понад 65 000 артикулів у 110 000 місцях зберігання.
Щоб створити найкращі умови для всесвітньої логістичної мережі, ми вирішили побудувати новий центральний склад запасних частин у Кальтенкірхені, поблизу Гамбурга, який замінив попередній склад запасних частин і управлінський пункт у Нордерштедті. Системне рішення охоплює різні стелажні системи, вилкові навантажувачі з нашого асортименту та нашу внутрішню систему управління складом (WMS). Ми самі розробили та впровадили наш центральний склад, як генеральна компанія, що займається комплексними логістичними системами.
Ядром автоматичної складської системи є 7-прохідний високопрохідний палетний склад з 21 168 місцями для піддонів, а також 8-прохідний автоматичний склад дрібних деталей з 80 000 контейнерних місць. Крім того, у новому логістичному центрі є окремі складські зони для швидкооборотних, сипучих та небезпечних товарів, а також структурно відокремлена експортна зона.
Товари комплектуються залежно від замовлень у картонні коробки, спеціальні логістичні ящики або на піддони в зоні комплектування замовлень на десяти контейнерних робочих станціях і восьми комбінованих робочих станціях комплектування піддонів і тарних товарів. Окремі ділянки з’єднані за допомогою конвеєрної технології загальною протяжністю понад два кілометри.
Збільшення продуктивності складської логістики за рахунок центрального складу запасних частин становить понад 50 відсотків. Щодня ми відправляємо понад 11 000 деталей по всьому світу. Завдяки індивідуальному рішенню системи логістики можна відправляти до 1000 запчастин на годину в трьох часових поясах (Америка, Центральна Європа та Азія).
Офісні площі в центрі запасних частин площею 3800 квадратних метрів створені як офіс відкритого типу. «Очевидною перевагою цієї концепції простору є прозорі та прямі шляхи спілкування між співробітниками. Вхідні замовлення обробляються ефективніше, щоб наші клієнти швидше отримували замовлені запасні частини», – каже Стефан Брем, менеджер Jungheinrich Service & Parts AG & Co. KG.