Rudolph Logistik є надійним постачальником послуг для клієнтів у різноманітних галузях. Інвестиції в дві автоматизовані керовані транспортні системи оптимізували процеси на складі.
Щоб забезпечити довгострокову безвідмовну доставку вчасно для своїх клієнтів і водночас зменшити навантаження на своїх співробітників, Rudolph Logistik Group у Лорші, південний Гессен, обрала інноваційний шлях. Після восьмитижневого етапу планування та тестування постачальник логістичних послуг вирішив вибрати дві сучасні автоматично-керовані транспортні системи (AGV-S). Великою перевагою цих навантажувачів є те, що вони адаптуються до мінливого середовища, але зберігають необхідну гнучкість на складі. Крім того, можна використовувати існуючі стелажні системи та складські місця. Наш логістичний інтерфейс став додатковою перевагою для Rudolph Logistik Group. Це проміжне програмне забезпечення дозволяє AGV-S без труднощів спілкуватися з власною системою управління складом (WMS) клієнта. Автоматизована керована транспортна система означає значне полегшення навантаження в розподільчому центрі площею 14 300 квадратних метрів з 10 600 місцями для піддонів і 170 000 місцями для полиць. Приблизно 135 співробітників пакують і відправляють звідси по всьому світу приблизно 430 000 предметів.
Rudolph Logistik Group переважно працює в автомобільному секторі, системних вантажних перевезеннях, споживчих товарах, промисловому секторі та секторі виконання замовлення. Необхідно постійно вдосконалювати внутрішні процеси та використовувати потенціал для оптимізації. Це ідеально працює з автоматизованою керованою транспортною системою EKS 210a разом із нашим логістичним інтерфейсом. Незабаром після введення в експлуатацію відбулося помітне підвищення ефективності внутрішньологістичних процесів і зменшення помилок у внутрішніх транспортних процедурах. Співробітники тепер можуть більше уваги приділяти спеціальному транспорту. Призначення транспортних замовлень окремим палетам здійснюється за допомогою штрих-коду, який автоматично зчитується APM і повідомляється в WMS через логістичний інтерфейс. Потім WMS надсилає точне місце зберігання для відповідного піддону до навантажувача знову через логістичний інтерфейс. Піддон безпечно транспортується до цього місця оптимальним маршрутом і точно розташовується.
«З моменту введення в експлуатацію автоматично-керовані транспортні системи взяли на себе частину внутрішнього транспортування. Що стосується відправлення товарів, це фактично становить приблизно 50 відсотків щоденного обсягу відправлення товарів. Крім того, комплексна система безпеки автоматично-керовані транспортні системи допомогла мінімізувати пошкодження. у розподільчому центрі", - каже Маркус Крампгольц, відповідальний за управління проектами та контролінг у Rudolph Logistik. Торстен Кремер, менеджер бізнес-підрозділу регіону Рейн/Майн/Неккар, додає: "Ми бачили систему на виставках і в Інтернет, а також бачили два заводи у виробництві з клієнтами Jungheinrich. Інші виробники не мають належної вдосконаленої альтернативи для наших вимог. Крім того, з Jungheinrich ми маємо лише одного контактного партнера та отримуємо все з одного джерела». Використання автоматично-керованих траспортних засобів від Jungheinrich також демонструє готовність використовувати новаторські технології та допомагає отримати досвід для можливих великих проектів у майбутньому.