Сучасне комплексне інтралогістичне рішення в GLX Global Logistic Service усуває вузькі місця та значно збільшує ємність зберігання.
Компанія Jungheinrich точно адаптувала внутрішню логістику нового дистриб’юторського центру GLX Global Logistic Service GmbH у Фрайенбрінку поблизу Берліна відповідно до конкретних вимог клієнта.
GLX Group — це успішна компанія в галузі управління ланцюгами поставок, яка має понад шість представництв. Завдяки швидкому зростанню склади GLX досягли межі своєї потужності, і новий логістичний центр повинен усунути вузькі місця.
Компанія Jungheinrich виступила постачальником повного спектру послуг, контактною особою та керівником проекту для нового дистриб’юторського центру GLX Group. Усе з одного джерела. Разом із замовником було розроблено ціле інтралогістичне рішення.
Метою було суттєве збільшення ємності та ефективності зберігання.
Новий дистриб’юторський центр площею 15 000 квадратних метрів розташований на південний схід від Берліна, звідки GLX тепер керує європейським ЦЕНТРОМ для логістики запасних частин і післяпродажного обслуговування своїх клієнтів.
У модульній стелажній системі невеликі бочки та контейнери зберігаються та вилучаються в чотирьох проходах із приблизно 10 500 місць для зберігання, керуються двома вертикальними комплектувальниками замовлень Jungheinrich типу EKS 210 з індуктивним керуванням.
Широкопрохідна палетна стелажна система для важких вантажів також забезпечує приблизно 15 000 місць для зберігання, які обслуговуються річтраками. Загалом 20 одиниць техніки Jungheinrich використовують для транспортування в межах складу, довжина якого становить 140 метрів, а ширина – 110 метрів.
Крім того, модульна стелажна система пропонує спеціальне рішення для протипожежного захисту, щоб запобігти використанню спринклерної системи стелажів.
Збільшення обсягу товарів і загальної потужності, а також більш ефективні процеси та коротший час комплектування гарантують, що GLX Group має ідеальне положення для майбутнього зростання.
Клієнт також уже розглядає підключення безпосередньо до системи SAP за допомогою Jungheinrich warehouseNavigation.
Висновок: рішення, ідеально адаптоване до потреб клієнта, яке, крім того, орієнтоване на майбутнє.
Контакти відділу
продажу
Телефон