Wärtsilä’s новий логістичний центр включає в себе передову технологію інтралогістики Jungheinrich і ланцюг постачання від DHL. У той час як DHL відповідає за загальне планування рішення для головного офісу, Jungheinrich впровадив інтралогістичні рішення для логістичного центру.
Логістичний центр є частиною Wärtsilä’s Sustainable Technology Hub – науково-дослідного та виробничого центру, розташованого у Ваасі, Фінляндія. Роботи з будівництва логістичного центру площею приблизно 14 500 м2 розпочалися в червні 2020 року та були завершені наприкінці 2021 року. Навесні 2022 року функції логістики були передані в нове приміщення. Ланцюжки поставок DHL і Wärtsilä разом розробив концепцію логістики, оптимізовану для Sustainable Technology Hub, і визначив, що рішення автоматизації Jungheinrich можна безперешкодно включити в неї.
Для логістичного центру та його логістичних рішень надзвичайно важливо обслуговувати діяльність Sustainable Technology Hub і місцеву екосистему якомога ефективніше та гнучко. Щоб забезпечити це, компанія Jungheinrich поставила на хаб вузькопрохідний склад, вузькопрохідні навантажувачі EKX і автоматизований склад дрібних деталей, який працює за допомогою крана-штабелера Jungheinrich. Вузькопрохідний склад був завершений у грудні 2021 року, а склад дрібних деталей був доставлений у Wärtsilä у 2022 році.
Вузькопрохідний склад містить 21 600 палетних місць, а його висота комплектування замовлень приблизно 16,5 метра наразі є найвищою у Фінляндії. На вузькопрохідному складі працюють чотири напівавтоматичних комбі-вантажівки, оснащені сучасною системою складської навігації. Автоматизований склад дрібних деталей заввишки 18 метрів має 15 000 відділень. Він також включає чотири станції пошуку та одну станцію обробки помилок. Разом ці рішення автоматизації забезпечують дуже швидкий потік матеріалів у логістичному центрі Wärtsilä.
Нова операційна модель оптимізує потоки матеріалів від центру до виробничих потужностей і сприяє зменшенню транспортування матеріалів у міській зоні, тим самим зменшуючи вуглецевий слід і шум, пов’язані з транспортом.
Зараз автоматизація є рушійною силою інтралогістики та ключем до підвищення конкурентоспроможності.