Як генеральний підрядник для комплексних логістичних рішень, ми спланували та побудували власний центр запчастин: складську площу 20 000 квадратних метрів для понад 65 000 артикулів у 110 000 місцях зберігання.
Для створення найкращих умов для світової логістичної мережі ми вирішили побудувати новий центральний склад запчастин у Кальтенкірхені, неподалік від Гамбурга, який замінив попередній склад запчастин і управлінський центр у Нордерштеді. Системне рішення охоплює різні стелажні системи, вилочні навантажувачі з нашого асортименту та власну систему управління складом (WMS). Ми розробили та реалізували наш центральний склад самостійно, як генеральна компанія, яка займається комплексними логістичними системами.
Основою автоматизованої складської системи є 7-прохідний склад висотного збергінання, що вміщає 21 168 палет, а також 8-прохідний автоматичний склад для дрібних деталей з 80 000 контейнерними місцями. Крім того, новий логістичний центр має окремі зони зберігання для швидкооборотних товарів, товарів в насипному вигляді та небезпечних вантажів, а також структурно окрему зону для експорту. Товари комплектуються залежно від замовлень у картонні коробки, спеціальні логістичні ящики або на палети в зоні підбору замовлень на десяти контейнерних робочих станціях та восьми комбінованих робочих станціях для підбору палет та контейнерних товарів. Окремі зони з'єднані за допомогою конвеєрних технологій загальною довжиною понад два кілометри.
Завдяки центральному складу запасних частин продуктивність у складській логістиці зросла більш ніж на 50 відсотків. Щодня ми відправляємо понад 11 000 частин по всьому світу. До 1 000 запасних частин на годину можна відправляти в трьох часових зонах (Америка, Центральна Європа та Азія) завдяки індивідуальній логістичній системі.
Офісні приміщення площею 3 800 квадратних метрів у центрі запасних частин виконані у стилі open-space. «Прозорі та прямі комунікаційні лінії між співробітниками є очевидною перевагою цього концепту простору. Вхідні замовлення обробляються ефективніше, завдяки чому наші клієнти отримують свої замовлені запасні частини швидше», — зазначає Стефан Брем, керівник Jungheinrich Service & Parts AG & Co. KG..